2 Ocak 2012 Pazartesi

2011'in son günü.

En çok tahta kulübe keyif verdi.
Anneeeeeeeeeeeeeeee

Adana'da birkaç ay sonra çıkacak tayinimizden habersiz karşıladığımız 2011'i İstanbul'da hayatın bize hangi sürprizleri hazırladığından habersiz yolcu ettik.Yılbaşı,bayram gibi zorlama günler nedense gitgide önemini kaybetmekte benim için.Kendini bir eğlence  mekanına atıp tepinmek de,ev de televzyon başında önceden hazırlanmış paket programlar izlemek de bana göre değil.Bütün bir yıl büyük ikramiye bana çıksın deyip piyango bileti almayanlardanım ben.Kreşte düşüp alnını yaralayan oğlumun verdiği acı da eklenince duygulara attık kendimizi İstanbul sokaklarına.Madem amaç mutlu girmek ve sonrasındaki seneyi mutlu geçirmek keyif alacağımız havayı solumak istedik ailecek.Böyle üstünkörü yazıp söylüyorum ama kreş kazası alıp götürmüştü içimizdeki tüm neşeyi.Taşı toprağı altın değil ama yine de başka bir havası var İstanbulu'un.Keyif veriyor...Önce ne zamandır gitmek istediğimiz İyi Cüceler adlı çocuk kitapçısını ziyaret ettik.Çocuklar için eğlenceli,keyifli bir mekan.Pek çok ayrıntı düşünülmüş.Bizimkiler en çok tahta kulübeyi ve kitap okuma köşesini sevdiler. Kendi kitaplarını seçip okudular.

Yüksek sesle ve keyifle okudular.
Kitaplar arsındaki özgürlük hoşlarına gitti.


                Benim için ise eksik birşeyler vardı.Sanırım kitap seçerken sıcak bir ses aradı kulaklarım.Sevil'i andım içten içe.Çocuklar çok eğlendi yine de.Ne zamandır aradığımız keyifli kitaplar ekledik kitaplığımıza.Güzeldi...      
Mutlu yıllar

Maceramız bitmedi yola devam. Tuğra ne zamandır elinde forması bahçe,bahçe diye başımın etini yiyordu.Sarı lacivert renkler ziyaret edildi.Çocuklar mutluluktan coştu.Kadıköy'e gelip de Koza'ya uğramamak olmaz.
Çok seviyoruz biz bu aileyi.Sıcaklıkları bambaşka.
Koza'dan Oğuz Abi'mizin hediye ettiği oyuncakları
Çocukluğumuzu hatırlatacak keyifli hatıraları aldık.Ahşap oyuncak olmazsa olmazı olmalı çocuklarımızın.
Yeni yıla böyle girdik biz.Keyifle bol oksijen alarak.Kendini kapalı mekanlara kapatanlara inat.Macera bitmedi.Devam edecek ama ben yoruldum.Arkası yarın.

1 yorum: