24 Aralık 2011 Cumartesi

Çağın Duru önce  yaptığı resmi beğendi ve ben sanatım dedi sonra ardından yeni aldığım boyalarla resim yapıp ''Anne ben ressam olacağım.'' dedi.Bayılıyorum bu yeni nesil çocukların özgüvenlerine.Bugün evde geçirdiğimiz sakin bir cumartesi günüydü(Aslında bir bölümü.)










        Hamurla şekil, yaptılar,sek sek oynadılar,kitap okudular.Bense bir elimde süpürge bir elimde kıyafet dolaştım peşlerinde bütün gün.  Akşam olunca kitap kitap diye peşimde dolandılar.  Hergün birçok kitap okuyoruz ama bir tanesi var ki hergün okuyoruz.Oğluşumun favori kitabı Maskeli Fare.Hergün aynı saatte at oku,at oku diye peşimde dolanır.''Oğlum başka kitap okuyalım'' ''Hayııyyyyyyy.At oku.'''Maskeli Fare belalı bir hayduttu.Maskeli Fare'nin hiç acıması yoktu.Atladı mı atına Maskeli Fare dı-gı-dık,dı-gı-dık.Bana derler Maskeli Fare  bu yol benden sorulur yolcuların hepsi itinayla soyulur.''Ezberledim artık.Sanırım bu kitabın adını at yapan kısmı dı-gı-dık,dı-gı-dık.                                                                    

1 yorum:

  1. hayııyyy! At oku benim kuzuma.
    Ressam Çağın Duru'yu da Ege'yi de març murç öperim.

    YanıtlaSil